17.11.2013

#aivotnarikassatehtypostausosa5209688


Huhhuh mikä viikko takanapäin. Meillä oli koulussa opettajat lomautettuna viiden päivän ajan, joten mulla oli tässä pieni ylimääränen "loma". Mikään loma se ei tosiaa ollu, koska oli niin paljon asioita mitä piti itsekseen opiskella ja tehtäviä mitä piti tehä. Ehtihän siinä toki kaikkee muutaki tekemään, mut pääpaino oli opiskelussa. En kyl muista, et mul ois koskaa ollu yhtäaikaa noi montaa ryhmätyötä,esseetä ja tutkielmaa mitä pitää tehä samaan aikaan. Onneks nyt jo on toi kiire helpottanu, mut kohta onki si taas koeviikko. Mut seuraavas jaksos alkaa vanhojen harkat ni se pitää vähä innostusta yllä.

Viikonloppu oli kiva. Sain yllättävän paljon kaikkee hyödyllistä tehtyy ja tuli sitä reuntouduttuuki. Perjantai meni Rosan ja Lottien kans ja lauantai oli Kalle ja Oskari painotteinen. Jäi harmittaa ku en nähny nii paljoo tyttöi ku oisin halunnu, mut eihän nää päivät tähän lopu. Oon jotenki iha tööt, et en yhtää ees mieti mitä tänne krjottelen ja tuntuu et pistelen asioita mitkä ei kiinnosta ketään. Jos mun tekstin sisällöt on liian tylsii ni toivon et huomautatte. 

 Antakaa kuvien puhua mun puolesta, mä hiljenen. Heipsu! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti