2.2.2013

02022013

toppi 19,95e ginatricot, kengät 54,95e 27,5e prisma, kengät 29,95e 19,95e sokos, sormus 7,95e ginatricot

Eilen pääsin koulusta jo siinä vähä jälkee 11 ni lähettiin sit äitin kans myllyyn tarkotuksena ostaa mulle koulukirjat ja mä halusin ettii itelleni kengät. Koulukirjat löyty ja kengätki ja oikee kahet kappaleet. Toiset niistä kyl on tommoset vähä keväisemmät, mut ne oli nii ihanat ja viel -50% et en voinu olla ostamatta. Sit noi toiset vaa sattu silmään ku kiertelin prismassa. "ylimäärästä" ei mukaan tarttunu ku vaan toi toppi ja sormus eli aika hyvin!(: 
 Illalla Rosa ja Lotta tuli sit meille vähäks aikaan. Meiltä sit lähettii Rosan kans käymään Lotta S:llä missä sit oli Lotan lisäks Mona ja Emmi. Ei si loppujen lopuks ollu oikee fiilistä mihinkä muuutaku nukkumisee ni lähettii sit aika aikasi kotii. Yön sit kuiteski tuijottelin iha koomassa rästiin jääneitä salkkareita et se siitä nukkumisesta.. 
Tän päivän viettelin oikee forever alone lauantaita. Viettelin kokopäivän näkemättä yhtäkään ihmissielua (lukuunottamatta iskää joka oli ostanu mulle kameranjalan <3 ja muutamaa mummoa jotka näin ku olin kävelyllä). Mul oli vaa semmone fiilis etten jaksanu tehä mitään erikoista, halusin vaa löhöillä. Tosin päivä mun meni siihen ku luin kemiaa, mut illalla sit alko löhöily telkkarin ääressä. En nykään kato enää oikeestaan yhtään telkkaria ni nyt osas jotenki nauttia senki härpäkkeen kattelemisesta. Nyt mä jatkan vanhoille kuville naureskelua ja loistavan musiikin kuuntelua, todennäkösesti tulee muutama vanha salkkarijaksoki katteltua. Kivaa lauantaita (jos sitä voi näin 23:44 viel toivottaa) teille! (: 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti