30.1.2013

koeviikko on syvältä


Tänään sain nauttia harvinaisesta herkusta, nimittäin puol yheksään nukkumisesta sen puol seiskan sijaan. Kymmeneltä mulla sit alkoki maantiedon koe ja kotiin pääsin sit lähtee jo vähän yli 11. Olin ihan jäässä ku pääsin kotiin, ku ulkona oli aivan kamala ilma. Kotona sit heitinki onepiecen päälle,lämmitin kuumaa kaakaoo ja jaksoin kerranki tehä jotain välipalaa. Sit muutaman salkkarijakson jälkeen rupesin nätisti lukemaan englantia, mitä mun pitääki nyt taas jatkaa. 

Tarkkasilmäset varmaa huomaaki tosta ekasta kuvasta, et mul on vähä erillaine kännykkä ku ennen. Siihen se mun lauantainen salaperäsyys johtukin. Sain nimittäin iPhonen 5:sen ja toi on aivan mahtava puhelin. Parempaa puhelinta ei voi oikeesti löytääkkä, ah tykkään niin paljon. Joten tästä lähtien teiä pitää varautuu et postauksii tulee jonki verra iPhonel otettuu kuvia, mut ei noi mun mielestä ainaka iha hirvee huonolaatusii oo? 
Mut nyt kuiteski takasin sen englannin pariin,heips!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti