6.6.2013

synttärit

Heippa kaikki! Vihdoin ja viimein mul oli aikaa tulla postailee teille. Postauksen aihe on mun melkee kaks viikkoo sit olleet synttärit eli tosi myöhässä tulee tämäki mun parempi myöhään ku ei millonkaan.

Me siis juhlittiin tyttöjen kans mun synttäreitä perjantaina 24.5 vaikka mun synttärit oli lauantaina 25.5. 

Meiän ilta starttas sillä, et tytöt tuli meille. Järkkäsin tytöille oikeen kunnon kakkukahvit oikee kunnon tarjoilujen kera. Oltiin tässä meillä joku parisen tuntia ja sit meiltä me siirryttiin Lotalle, missä sit oikee kunnon juhliminen alko. 
Lotalle tuli sit viel muutamat meidän kaverit ja si pidettii oikein kiva ilta tommoses pienes mukavas porukas. Meno oli silti mitä mahtavin ja mulla ainaki oli tosi kivaa! Oli kyl parhaat synttärit ikinä!:)
Tässä tyttöjen hommaama synttärilahja mulle. En ees ollu aikasemmi osannu ajatella et ne vois ostaa mulle jotain, vaikka meillä kyl on aina ollu perinteenä ostaa toisillemme synttärilahjat. Mut silti tuli vaa nii yllätyksenä. Aivan ihana lahja oli kyl ja ihanat tytöt <3. 
Lauantain viettelin sit kotona äitin,lauran ja juhon kans ja sit illalla näin pikaisesti Rosaa ja Lottaa. Mut lauantai siis meni paljo rennomissa merkeissä ku perjantai. Sunnuntaina meille si tuli muutama sukulainen kahville. Kaikinpuolin siis oikein mukavat synttärit! Se ois sit vuoden päästä 18 whiii! 

2 kommenttia:

  1. Oi noi suklaamansikat näyttää herkullisilta! Kannattaa muuten kokeilla myös valkosuklaan kanssa- toimii!! :)

    VastaaPoista