8.12.2012

Odota minua hetki, tämän hetken tahdon vaan


Musta on viimepäivinä kuoriutunu varsinainen mökkihöperö. Tee,villasukat,viltti,suomalaiset lässynlää kappaleet on ollu enemmän ku mun mielee. Nytku on ollu tää parinpäivän "loma" ni oon nyt jokasen illan viettäny näide asioiden kans. Mut se on ollu ihanaa vaihtelua, itseasiassa tosi rentouttavaa! Keskiviikkona olin sentään tyttöjen kans kattomassa sen Salkkari leffan ja si mentii Lotalle. Aattelin nyt olla oikein mukava ja sanoo teille kaikille, ketkä tätä lukee, et älkää tuhlatko rahojanne siihen et menisitte kattoo sen elokuvan! Mä ainaki oon ni pettyny et tuhlasin 9euroo semmoseen turhamaisuuteen. Tai voihan toki joku siitä tykätä... Jos tykkää elokuvasta, mikä on humoristine vaikka sen pitäs olla joku kauhuleffa ja mikä on viel kruunattu surkeilla näyttelijöillä. :) 

Huomenna ois sit tarkotus mennä Rosan, Rosan pikkusiskojen ja Janeten kans kattomaa Robinleffa. Kaikkee sitä kans tekee siskon eteen. :) Maanantaina on muuten MUSEN keikka! Whuuu en yhtään hokannu et se on nii pian! Mut nyt tää mökkihöperö lähtee nukkumaan katsellaan taas myöhemmin, moi! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti