27.10.2012

friday


Nää kuvat ei liity mitenkään toisiinsa mut ihan sama. Oli nyt kerranki, jotain kuvia niin päätin pistää kaikki si kerralla. Viimepäivät oon omistanu oikeestaan vaan koululle ni en oo tehny sit mitää ihmeempiä. Nyt on onneks perjantai ni saa taas pari päivää huilia ja ajattelin myös kans ottaa rennosti! 

Lunta.. Missä vaiheessa sitä oikee tuli? Justhan mä manasin et sulaispa se lumi pois ja tulis kesä. En muista koska viimeks olis tullu ensilumi lokakuussa. Missä vaiheessa oli se ruma,kylmä,kura vaihe syksystä? Lehdet oli just vasta kerinny tippuu maaha ku toi lumi änki takas kuvioihi. Voitte varmaa päätellä et en oo talvi ihmisiä. Okei joo talvi on aika nättiä, mut kylmyys ei oo vaa mua varten eikä paksut vaatekertoimet. Toivon vielä et toi lumi sulais pois ja seuraava lumipyry tulis vasta siinä joulukuussa. Joulu on ainut ajankohta millon lumi on toivottua. Voitte siis päätellä, et oli aika kurjaa tänää kattella tota lumipyryä ikkunasta ja kattella ku lämpömittari näyttää -8 astetta. Onneks sentää Emmi ja Rosa oli pitämäs mulle seuraa ja äiti toi mulle mun lemppari suklaata laivalta! Mut nyt kuitenki nukkuu, öitä. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti