23.10.2012

Billy Talent 21.10 @ Tampere Pakkahuone






Viime sunnuntaina oli se päivä mitä oon oottanu ni kauan etten ees osaa sanoo kuinka kauan! Oon siis oottanut pääsemistä noita herroi kattelee vitos luokasta asti, mut aikasemmat keikat on aina menny ohi, en oo päässy tai ei oo ollu rahaa. Eli jos ette vielä oo lukenu mun aikasempia hehkutuksia niin kyseessähän oli Billy Talentin keikka Tampereen Pakkahuoneella. 

Taas jälleen oon täysin sanattomana täällä ruudun toisella puolella. Oli niin mahtava keikka et en tosiaan pysty kuvailemaan sitä. Lisää tunnelmaa toi se et olin pitkästä aikaa seisoma paikalla, sillä istumapaikat oikeesti latistaa sitä tunnelmaa. Oli kiva pitkästä aikaa pomppia ja riehua ihan täysillä. Mulle meinas kyl tulla alkukeikasta paniikki (ensimmäistä kertaa ikinä) ku kaikki hyppi päälle,töni ja rynni väkisi ohi. Lisäks se hapen puute meinas saada paniikin päälle, mut sit onneks keskityin vaan niihi kappaleisiin ja hypein niitten tyyppien päälle mitkä hyppi mun päälle. 

Toisin kun Nickelbackilla noi oli koonnu biisilistansa paremmin ku hyvin! Se sisälsi kaikki ihanimmat ja mahtipontisemmat biisit. Olin niin tyytyväinen ku hokasin et ne soitti kaikki kappaleet mitkä toivoin syvällä mielessäni et ne soittais. Ja pakko vielä tähän todeta se et pojat osas tosi hyvin vetää yleisön mukaan ja jutella kaikkia mukavuuksia eikä vaan niitä perusjuttuja. Voisin jatkaa tätä hehkutusta loputtomiin mut päätän lopettaa tän tähän. Aattelin huomenna tai joskus myöhemmin pistää pari videoo tuolta keikalta, ku niitä tuli kerran otettuu! Mut nyt mä katon huomisen salkkarit ja painun sit pehkuihin, heipppa! :)

2 kommenttia:

  1. "mut sit onneks keskityin vaan niihi kappaleisiin ja hypein niitten tyyppien päälle mitkä hyppi mun päälle. " hahaha oot helga hassu :) -lora

    VastaaPoista