20.8.2012

SUMMER 2012

VAROITUS! sisältää jäätävän kokoisen kuvaoksennuksen

KESÄKUU

Juhlin peruskoulun päättymistä ihanien ihmisten kanssa. Nautein ku sai laittaa aunrinkorasvaa ja mennä aurinkotuoliin istumaan. Kävelin nurmikolla paljain varpain. Olin Rosan ja Monan kans telttailemassa Monan pihalla. Söin paljon jäätelöö. Heitin ilarin avaimet syrjään ja aloin kulkemaan pyörällä paikasta toiseen. Olin paljon kavereiden kanssa. Käytiin Monan kanssa rannalla ja saatiin samana päivänä tietää et päästiin Loimaan Lukioon ja et päästään Musen keikalle. Kävin paljon salilla ja erilaisissa jumpissa. Vietettiin juhannusta railakkain merkein. Kävin ottaa heti juhannuksen jälkeen traguksen. Istuin paljon paljussa pikkusiskon kaa. Vieteltiin tyttöjen kans grilli-iltaa.  Söin paljon herneitä. Auringonpaiste oli mahtavuutta, mut sadekuuron jälkeen kuvailu oli myös ihanaa. Kävin varmistamassa mun paikan Loimaan lukiosta. 

HEINÄKUU

Lähdin kesäkuun lopussa rippileirille isoseks Taivassaloon. Tutustuin aivan ihaniin ihmisiin ja vietettiin mahtava viikko yhdessä. Onnistuin loukkaamaan jalkani leirin aikana. Sain tuntea miltä oikeasti tuntuu kun ei pysty laittamaan  painoa jalalle tai edes liikuttamaan varpaita. Lähdettiin leiriltä haikein merkein, mutta heti kotiin päästyä alkoi facebookissa koko yön kestävät juttelutuokiot muiden isosten ja parin leiriläisen kanssa. Sain tietää, että mun jalka on murtunut. Jouduin kävelemään kepeillä liian kauan. Jouduin elämään ilman liikuntaa 1,5 kuukautta. Vietin yön pimeät tunnit kattellen how I met your motheria. Oltiin Lauran mökillä tyttöjen kanssa. Otin aurinkoo. Juhlin. Fiilistelin mun tragusta. Nukuin aivan liian pitkään joka aamu. Vahdein paljon Janettee. Olin paljon kavereiden kaa. Vieteltiin ihana juoruilta/yö Lotan ja Monan kanssa Monan pihalla palellen. Koin miltä tuntuu shoppailla keppien kanssa. Käytiin Lotan ja Monan kanssa uimassa, mut siellä paikassa alkokin lavatanssit. Puhaltelin saippuakuplia. Söin paljon marjoja. Löhöiltiin Lauran kanssa trampoliinilla. Saatiin selville, että iskä asuu kohta yksin. Jouduin hyttysten syömäksi liian monta kertaa.

Tässä nyt tää postaus, mitä lupailin. Toivon suuresti, että teille välitty ees jonkiverran samanlaine fiilis mitä mulla oli kesällä. Eihän nyt koko kesä pelkkää hymyilyä ollut, mut mä haluun ainaki muistella vaan niitä hyviä hetkiä. Vaikka mun kesään ei sisältynytkään mitään niin ihmeellistä niin mun mielestä tää oli hyvä kesä. Mulla oli paljon tekemistä ja en muista yhtäkä päivää, millon olisin ollu tylsistyny. Edes noi kurjat ilmat ei pilanneet ainaka mun fiilistä. Yks hyvä puoli huonoissa ilmoissa oli se, että kun kerranki oli lämmin päivä niin siitä osas nauttia kunnolla. Mut yhteenvetona voisin sanoo et mukava kesä takana ja tän kesän tuun kyl muistaa monista kivoista jutuista ja siitä et tää oli ihan erillaine kesä ku muina vuosina!

Toivottavasti jaksoitte lukee tän kokonaan ja tykkäsitte ees vähäsen. Mä tosiaan väsäsin tätä postausta kolme päivää (koska en jaksanu tehdä paljoo kerralla) ni toivon et ees jonkinmoista kommenttii pistäisitte mitä mieltä olitte tästä niin en kokis et oisin tehny tän turhaan. (: 



2 kommenttia:

  1. Ihanan hyväntuulisia kuvia! Näitä sun postauksia on aina kiva lukea ja katella, kuvaat tosi hyvin :)

    VastaaPoista