9.5.2012

09052012

Tän koko alkuviikon ajan oon joutunu ottaa aika rauhallisesti, joten en oo sit mitää kummempaa tehny. Loukkasin nimittäin maanantaina käteni ku olin rullaluistelemassa ja kompastuin sit semmoseen kiveen ja kaatua tömähdin suoraan mun käden päälle. Voi että sitä kivun määrää mitä on viime päivinä jouduttu kokemaan ja ihan jees vielä kun on vasuri ja kyseessä on vielä vasen käsi. No mut tiistaina olin röntgenissä (turha tulla viilaa pilkkua jos kirjotin sen väärin..) ja ei onneks ollu murtunu. Mut kylmä uskon et se tässä parin päivän sisällä rupee tulee semmoseks et sitä uskaltaa jo käyttää kunnolla. (:

Mut sitä tänään illalla mun oli pakko lähtee kaupunkii kavereitten kanssa, sillä Loimaan koripallo joukkue bisons voitti suomen mestaruuden! Aika ylpeenä Loimaalaisena mentiin sit torille ihan fiiliksissä ja petyttiin, kun porukkaa oli aika vähän. Olihan siis Loimaan pikkanen tori aika täynnä, mut ei fiilis ollu niin katossa ku ois luullu. Mut kyl sieltä sentää joitaki ihmisiä löyty jotka osas ottaa ilon irti tämmösestä harvinaisuudesta!
Mutta nyt nukkumaan heipsan!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti