22.7.2013

my weekend




Heipsu! Tulin nopsasti moikkaamaan teitä parin hassun puhelin kuvan kera :). Mun viikko on ollut tosi tapahtumarikas, vaikken oikeestaan mitään ihmeellistä oo tehny. Tai kylmä kerkesin tekemään kaks extempore reissua Turkuun ja sähläilee kaikkee tytsyjen kans. Mut lähinnä tarkotin et tosi moni asia on nyt muuttunu, mut ehkä parempi näin. 

Mun viikonloppu oli tosi jees. Perjantai starttaili sillä ku juhlittii äitin kans sen loman alkua hyvien herkkujen kera. Joskus viiden aikaan lähin  iskälle minne sit Lotat, Mona, Emmi ja Rosa tuli kans. Laittauduttiin iltaa varten, otettiin kuvia ja joskus yhdeksän aikaan lähdettii Niilolle juhlistamaan Niilon synttäreitä. Mun kännykkä pursuaa Niilolla otetuista kuvista, mut julkasukelposia niistä ei oo mikään muu paitti toi viiminen kuva. Toivottavasti se kertoo ees vähän millanen fiilis oli, sillä ilta oli kyl aivan huippu :D. Koko lauantaina sit viettelin oikeestaan Lotta s:n kans ja sit illalla meiän seuraan liitty Mona,Emmi ja Rosa. Tää päivä on sit menny vähä rauhallisimmis merkeis, mut ehkä parempi niin.

Nyt mä lähen nukkumaan,heippa!:) 

2 kommenttia:

  1. Tosi kivat noi farkkushortsit! Ps. Olit joskus muistaakseni lukijana mun vanhassa blogissa ja kommenttien perusteella löysinkin sun blogiin, joten ajattelin vinkata, että bloggailen nykyään osoitteessa www.too-many-options.blogspot.com jos haluut käydä kurkkimassa! :)

    VastaaPoista