2.4.2013

back in business


Loma tuli, loma meni. Mulle toi pikkuinen loma ei vaan ollut mikään loma vaan lähinnä koeviikolle valmistautumista. Emmä nyt kuitenkaan koko lomaa vaan kirjojen parissa vietelly vaan kerkesin mä monii kivoi juttui tekemään. Ehkä semmonen rentoutuminen ja paikallaan olo jäi vaan vähemmälle. 

Kevät on tehny tuloaan niin äkkii et mä en oo ees mukana ehtiny pysyä. Yhtäkkiä rupes vaan tiet sulamaan ja aurinkoki näyttäytymään, tänäänki menin ulos istumaan ja juomaan päiväkahvit ku oli niin lämmin. Koska oon tämmönen talven vihaaja niin kyllä vaan huomaa että heti on mielialat vaihtunu paljon ilosemmiks ja kaikki on tuntunu kivemmalta. Vielä kun sen kesän ja kesäloman sais oisin tositosi happy! 

Tää päivä meni lukien filosofiaa. Toi aine on ruvennu kiinnostaa mua iha sikana ja jotenki ootan et pääsen tekemään sen kokeen. Kiva nähdä et onko oikeesti Platon,idealismi ja etiikan erillaiset teoriat jääny päähän. Samaa mieltä en oo ylihuomisesta uskonnon kokeesta. Uskonto on ollu ala-asteesta asti mun lempi aine, mut nyt tää kakkoskurssi on ollu iha tuskaa. Vähän jo pelottaa ajatus etten tuu pääsee läpi.. Liian paljon asiaa ja liian vähän aikaa opiskella. Plääh. Mut nyt nukkumaan, heippa! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti