2.3.2013

hello friday, I've been waiting for you

Iskä lahjotti sen vanhat pilotit mulle! Noi on aivan täydelliset <3 

tyttöjeniltaa meillä, löhöilyä, urheilua, lomailua ja lomailun päättymistä, kesäsuunnitelmia,valokuvausta ja siihen liittyvää onnistumisen tunnetta, uusia musiikkirakkauksia, kesätyön hakua, sekavia ajatuksia. Näitä asioita on sisältynyt mun viime päiviin, millon musta ei oo kuulunu mitään täällä blogin puolla. Paluu arkeen toi mukanaan taas kaikki kiireet ni jäi tää bloggaus taas taka-alalle. 

Tää päivä meni kotona rennosti ottaen. Tuntuu et kirjotan ton lauseen mun jokaseen postaukseen, mut viikkosin juoksen aina paikasta toiseen et mun on pakko kerra viikossa viettää yks päivä siihe et oon vaan.Et kyllä mä muutakin teen ku löhöilen!:D  Mut nii olin tosiaan vaan kotona, koska kaverit lähti Lietoon semmoseen konserttiin. Mä en sit sinne lähteny mukaan, ku mul oli vähä muita suunnitelmii mut ei nekää sit toteutunu. Mut mun ilta meni lähinnä emmagaalan ja tämmösten parissa. Huomenna ois sit tarkotus viettää iltaa kavereiden kans! :)

 Ois ollu ehkä parempi jättää tän postauksen tekeminen huomiselle, nimittäin tää tökkii niin pahasti. Mut en nyt jaksa tehä tätä uudestaan, joten saa nyt kelvata! Nyt kuitenkin lopetan tän tähän ja lähen moikkaamaan Nukkumattia, heippa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti