6.9.2012

jäätävä tyhjyys iski otsikon suhteen


Mä en tiä mihin mun kaikki aika on kadonnu. En oo tehny oikeestaa mitään ja silti ei vaa tunnu aika riittävän mihinkä. Kai joku on tullu nappasee mun kellosta pari tuntia pois, sillä ei tätä voi muuten selittää. Tosin yks suuri selitys on koulu mikä on vieny iha sairaasti aikaa. En oiskinä lukioon hakiessani ajatellu et joudun tekee näin paljon töitä kotonaki. Yritän tsempata itteeni huomiseen, sillä ajateuksella et huomen on perjantai! Tästä viikonlopusta on tulossa kyllä aika mahtava! Perjantai varmaan menee ihan kotioloissa Janettee vahtien ja sit lauantaina juhlitaan Emmin synttäreitä! Hihi en malta odottaa. (:

Piti tässä nyt sellainen asia vielä mainita, että mun loppuvuodesta on tulossa aivan mahtava keikkojen kannalta. Nimittäin tämä tyttö on menossa kattomaan Nickelbackia tässä kuussa, Billy Talentia lokakuussa ja Musea joulukuussa. Aaa en jaksais odottaa yhtäkä noista keikoista enää. 

Sain muuten aikaseks tehtyä instagramin. Mua voi seurailla siellä nimeltä petrasofiaaa, että menkääs ihmeessä kattelee. Onkos teille kellää instagramee? Kertokaa toki jos on haluun nimittäin mennä seurailee ihmisii!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti