6.8.2012

viikonloppu!


Tosi mahtava viikonloppu takanapäin!(: Perjantai käynnisty sillä, ku lähdettiin Lauran kanssa ajelemaan kohti Poria ja Lauran kämppää. Siellä sit vieteltiin ilta mm. ruuan ja leffojen (Red riding hood ja planetta 51) äärellä. Lauantaina meiän oli tarkotus mennä yyteriin, mut aamulla ku herättiin ja huomattiin mukava vesisade ni jäi sit sinneki menemättä. Suunnattin sit kuitenki kaupungille ja tottahantoki mä olin unohtanu mun kukkaron kotiin ni ei sit mukaan lähteny ku yks paita. Sitten ku päästiin kotiin ni mä suuntasinki sit heti Rosalle yöks. Vieteltii sit siinä rauhallinen ilta mitäs muuta tehdenkä ku juoruillen :D.

Tänään olin sit päivän kotona, mut sit lähettiin illalla tyttöjen kanssa rannalle iltauinnille. Tää ilta oli oikeesti ehkä ihanin ilta pitkästä aikaa. Oli nii ihana istua täysin autiolla rannalla pilkkopimeessä nuotion roiheessa. Hyvä musiikki, paras seura ja tähtitaivas oli tietenki suurta plussaa. Kotiin ajaessa vaan oli ehkä vähän kylmä, mut ei se mitään. Pakko kyllä ottaa vielä tänä vuonna uusiks toi tapa istua iltaa!

Oho.. oks kello jo noin paljon? Ehkä mä rupeen suuntaamaan tästä kohti omaa sänkyä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti