31.7.2012

we are who we are


Joo ei näitä kuvia sit ollukaan niin paljoo ku luulin. Tai oli, mut ei ne sit ollukka mitää hienoja. Ja nämäkin vähäiset taas vaihteeks jotain mun pärstäkuvia. Toi unisiepparinki kuva oli pakko tähän pistää sen takia, ku sain vihdoin ja viimein aikaseks laitettuu sen toho seinään.

Mut joo tosiaan viime päivät on oikeestaa menny kavereitten kanssa tai sit vaa kotona löhöten. Onneks näihi päivii on mahtunu mukaa pari ihanan lämmintä päivää ja on saanu ottaa aurinkoo. Oon jopa vihdoin ja viimein saanu pientä rusketusta pintaan (mitä kyllä muut ei huomaa, ku oon normaalisti niin vaalee). Mut sit niistä lämpimistä ilmoista toki seuras noi kaks hirveetä ukkosmyrsky yötä :s. En oo moneen vuoteen enää pelänny ukkosta, mut ei se silti miltään kivalta tunnu. Ainut plussa toki ukkosessa on se kuinka hienon näkösiä salamat on. 

Mut nyt mä jatkan gleen katsomista ja kärsimistä siitä kun mun unirytmi on taas iha päin mettiä.  

ps. Mun kamera on taas rikki.. Eli postauksen kuvat tulee kännykällä tästä lähtien.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti