19.7.2012

collecting sunlight


Lepposa päivä takana. Jouduin heräämään jo kahdeksan aikaan ku olin iskällä vahtimassa Janettee ja se sattuu olemaan aikamoinen aamuvirkku. Ei sit loppujen lopuks oltu ku kaks tuntii kahdestaa, ku iskä sit oliki vähemmä aikaa töissä ku eka oletti. Olin sit siin kuitenki johonki kolmeen asti iskällä. Vaihdettiin muuten järjestystä mun huoneessa  paljon kivemmaks ja nyt se on ihan ok huone mun mielestä. En oo oikee nimittäi ikinä tykänny siitä, mut ei se mitään ku siel kuitenki nii vähä aikaa vietän. Mut joo ku tulin sit kotiin olin vähän aikaa kotona ja lähdin sit Rosan ja Lotan kans kaupunkii palloilee. Vähä ehkä pänni mennä noitten keppien kans taas pitkin kaupunkii, mut ainaki haba kasvaa.

Mut nyt mä lähden kattelee nukkumattia, heippaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti