5.7.2012

30.6-5.7


Noniin täällä ollaaan taaas! Eli Taivassalosta on nyt kotiuduttu hyvin fiiliksin. Leiri oli suoraan sanottuna aivan mahtava ja en olis ikinä uskonu, et mulla tulee olee näin kivaa siellä. Mä en tosiaan tuntenu oikeen ketään noita leiriläisiä entuudestaan puhumattakaan noista muista isosista, mitkä tonne mun kans lähti. Mut meidän isosesten kesken ei ollu ees mitään alkukankeutta ja tultiin heti tosi hyvin toimeen. Leiriliäisiin tutustuttiin vasta vähä myöhemmi, mut sieltäki tuli nii kivoi tyyppei esille. 

Oli kyl tosi kivaa ja rentoo olla isosena. Oli kivaa nukkua keskellä opetushuonee lattiaa ku muut opiskeli, suunnitella leirihäät, mennä syömään keskellä yötä, suunnitella iltaohjelmaa ja pitää terapia istuntoja, mitkä oli oikeesti vaa hätävale sille ettei meiän iltaohjelman sketsi paljastu :D.

Ainut miinus tossa leirissä oli se, kun onnistuin jotenki hienosti murtamaan mun jalan. Ekaks kun olin Taivassalon terveyskeskuksessa siellä sanottiin, ettei murtumaa todennäkösesti ole, joten kuvattavaks on turha mennä. Sit kyl kehotettiin menevän lääkäriin jos kipu jatkuu viel parin päivän päästä. No tänään menin sit Loimaan päivystyksee ja ei meinattu sielläkä kuvata ennen ku selitin ton mitä Taivassalon sanottiin. No olihan siellä sitten murtuma tosin aika pieni ja se oli semmoses paikas mitä ei kannata kipsata. Mut kepit toimii nyt mun kavereina vähän pidempään, ihanaa.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti