6.6.2012

summer is here


Ensimmäiset lomapäivät on lähteny tosi hyvin fiiliksein käyntiin. Vaikka ilmat on ollu päätöksestä asti semmosii mitä on ni ei ne sinänsä oo mua haitannu. Oon vaa ollu onnelline siitä ettei oo lunta maassa ja -20 astetta pakkasta. Mut tosiaan nää viimepäivät oon vietelly oikeestaan vaa kavereitten kanssa ja kotona. Oon myös käyny joka päivä tän viikon aikana jossakin jumpassa (vitsi sana jumppa kuulostaa tyhmältä :D) ja samaa ajattelin jatkaa perjantaihin asti ja pitää sit lauantain ja sunnuntain vapaata. Sain myös eilein ainakin yhden kohdan tosta mun "kesällä 2012 aion" listasta toteutettua. Nimittäin nukuttiin Rosan ja Monan kanssa eilinen yö teltassa Monan pihalla. Kyllä toi eräjormailu elämä on iha meitä varten, sillä oli kyllä niin hauskaa!:D Mut joo nyt mä rupeen kattoo huomisii salkkareita. Oivoi ei ois kannattanu ikinä alottaa tätä ennakkoon kattomista ku siihen on nyt jääny koukkuu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti