27.6.2012

new things and something

Täällä blogin puolla on nyt ollu vähän hiljaisempaa, mut syy siihen on vaan ollut innostuksen ja aiheen puutos. Oon ollu viime päivinä jotenki niin väsyny ja jollakin tavalla kiireinen etten vaan ole jaksanut ruveta vääntämään väkisin mitään postausta. Mä kun haluan olla semmoinen, joka postaa silloin kun siltä tuntuu ja että postaaminen tuntuu kivalta eikä miltään pakkopullalta. Täällä on myös parin viime päivän aikana satanu tosi inhottavasti, joten empä mä mitään kovin ihmeellistä oo tehnykkää. Oikein kesäkelit siis.. 

Maanantaina kylläkin käytiin Monan, Lotan, Rosan ja Lauran kanssa Turussa piipahtamassa. Oli kyllä kiva reissu. Rahaa meni ihan hirveesti, mut sitku kotona katoin ostospusseihin ei siellä kuitenkaa mitään hirveesti ollut. No ei sillä et jotain oisin iha hirveesti tarvinnut. Tässä nyt kuitenki iha huviks kuvasin nää pari hassuu ostosta(+ mustat legginsit mitä en kokenu tarpeellisek kuvata) :


Minä, Rosa ja Mona mentiin tollon maanantaina aikasemmalla junalla, ku Laura ja Lotta, sillä meillä oli Monan kanssa yks juttu mikä haluttiin hoitaa pois alta. Ja tää juttu oli lävistysliikkeessä piipahtaminen. Mona otti smileyn ja mä sain vihdoin ja viimein aikaseks otettuu traguksen! Mä olin nimittäin haaveillu traguksesta vaik kuinka kauan, mutten ollu uskaltanu mennä ottamaan sitä, ku olin lukenu netistä kaikkia kauhukertomuksia. Ei todellaka olis pitäny, nimittäi toi traguksen laittaminen ei sattunu todellaka nii paljoo ku luulin. Kuvaa siitä en tänne viittiny laittaa, sillä se on vielä nii rumassa kunnossa.

Nyt lopetan taas tän turhapäiväsen löpinän tähän ja syvennyn taas kattomaan how i met your motheria. Ihmettelen suuresti jos joku jakso lukee tän kokonaan hoho :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti