9.6.2012

Anyone who thinks that sunshine is pure happiness, has never danced in the rain

Eilinen päivä tuli vieteltyy pikkusiskon kanssa, joka tuli tänne piristää mua ja sit ilta meniki siivoillessa. Eilen oli myös mukavan lämmin pitkästä aikaa, joten sehän ei tienny muuta ku ulkona löhöilyä.

 Tää päivä on sit vietelty sisällä ton inhottavan sateen takia. Mut onneks How I met your mother on keksitty. Laura sai nimittäin mut eilen kattomaan  tota sarjaa  ja tottahan toki se meni siihen et loppujen lopuks katteltiin viis jaksoo. Mä siis niin rakastuin toho sarjaan et oli pakko tänäänki sitä kattella. Eihän toi nyt tietenkää frendejä päihitä, mut toi on idealtaan ni hauska ja huoleton sarja, et suosittelen kyllä kaikille ketkä tykkää tyhmistä komedioista. 

Tossa oli vähä aikaa sitten aika millon ei satanu niin mun piti  mennä kuvailee tonne ulos, koska kasvit  missä on vesipisaroita on jotain niin kaunista. No tottahantoki ku menin ulos ni noi hullut linnut säikäytti mut melkee koko ajan oikee kunnolla ja yks meinas lentää päinki. Ja se kuvailu sit loppuki siihe et juoksin kiljuen sisälle.. Seuraavaks ku tulee tauko tosta sateesta meen karjuen ja hyppien tonne, et kaikki linnut 100km säteellä lähtee karkuun. Et älkää pelästykö se on minä vaan. (: 

2 kommenttia:

  1. Moikka Petra! Käythän kurkkaamassa mun blogiin nimittäin siellä on sulle haaste :)

    http://impossibllelove.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon haasteesta!(: Käyn toki katsomassa

      Poista