26.2.2012

täällä taas!





aurinkoa,kesävaatteita,nättejä maisemia,palamista,hyvää mutta epäterveellistä ruokaa,ruskettumista,aurinkorasvaa,jäätelöä,raivostuttavia sisäänheittäjiä,happy hippoja,shoppailua,churroja,uimista,nauttimista,palmuja,biljardia,hiekkaa,ilmakiekkoa,merta

Noissa tunnelmissa vierähti mun mahtava viikko Kanarialla! Toi matka tuli enemmän ku tarpeeseen, sillä en oo pitkään aikaan ollu noin rentoutunu ja tottunu ajatukseen ettei oo kiire mihinkää ku ton viikon aikana.
Oon aina ollu etelässä kaks viikkoa (paitsi viime vuonna oltiin 12päivää :D), mut silti toi viikon matka tuntu nyt ihan sopivalta, sillä kun oli tuttu paikka ni ekat päivät ei menny siihen paikan pällistelyyn ja ihmettelyyn. Oli tosi kurja palata takasin tänne lumen ja pakkasen keskelle, mut tosin oli mulla kyllä ikävä mun omaa sänkyä. Mut silti kyllä menisin koska vaan takasin.

Loppuun vielä aikamoinen kuvapläjäys olkaa hyvät:
                                                                osattiin käyttää itselaukaisijaa :D

2 kommenttia:

  1. kyllä sulla jotai muutaki oli varmasti ikävä ku omaa sänkyä, esim. mua! mhihi <: ja hei nää on oikeesti niin ihania kuvia!

    VastaaPoista