7.2.2012

Fall seven times,stand up eight

Postimies oli päättäny yllättää mut tänään  kiikuttamalla postilaatikkoon mun nelly.comista tilaamat bikinit ja lappusen siitä, että mun h&m:ltä tilatut bikinit oli tullu postiin. Lisäks sain mun Sauli Niinistö avaimenperän, mikä tilattiin joskus huviksemme koulussa Lotan,Rosan,Liisan ja Tiian kaa :DD. No mut se ei ehkä ollu se juttu mistä innostuin eniten.

Tää päivä on menny kemian parissa, sillä huomenna ois koe ja mul on viel vaik mitä asioita mitkä pitäs ittelleen selittää, vaikka lukemisen alotinki jo pari päivää sit. No kaipa se ihan hyvin menee, jos en nyt stressaa liikaa ja jos ei mene ni voivoi.

Oon nyt elelly vähän yli viikon ilman mun kameraa (joo tiän et alkaa kyllästyttää mun sepitykset siitä ku joudun elämään ilman sitä..) ja luvassa ois todennäkösesti vielä toinen viikko edessä ellei enemmän. Mut kylmä nyt tämmösen ajan pystyn ilman elelee, kunha vaan se tulee kuntoo ennen Kanarialle lähtöö, sillä emmä sinne ilman kameraa lähe piste!(: Mut nyt syvennyn viel hetkeks tohon kemiaan ja sit majottaudun telkkarin ääreen heips!

4 kommenttia: