28.12.2011

All I need is you and I

Tänään päätti sitte toi muistikortti mukavasti rätsähtää poikki ku otin sen
ulos kamerasta. Ai harmittaako? ei toki. Mut onneks niitä
nyt saa kaupasta ni ei oo sentää ihan maailmanloppu. Mut tänään nyt sit joudutte
tyytymään joihinki tommosii kuvii, mitkä löysin tuolta jostain koneen kätköistä.
Tänään käytiin Porissa hakemassa jotain Lauran tavaroita ja sit kävästiin nopeesti
alennusmyynneissä. Ja se tosiaan oli vaa nopee hetki mitä jaksoin siellä olla. Ennen oon
tykänny alennusmyynneistä, eikä mua oo se väenpaljois tai pitkät sovituskoppi- ja
kassajonot ikinä haitannu, mut tänään mua suoraansanottuna ahidsti se touhu. En
nyt sit tiä onko Porissa ihmiset hullumpia alennettujen hintojen perään
vai mistä toi johtu. Tuntu vaa et jos änkeydyn johonki kattelemaa niitä vaatteita
nii murskaudun sinne :D. Eli jätin suosiolla väliin ja näin ollen mun mukaan lähti
kotiin vaan kahet rintsikat ja kaks elokuvaa, mut en kyl ees ois tarvinnukka
mitää muuta.

Mut  ei mulla nyt muuta toivotaan, että saisin sen muistikortin
tässä hommattua ni sais kunnollisia kuviaki tänne sitten. (:

~ Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti