8.11.2011

You know how the time flies




Mun päivä ei oo sisältäny mitään muuta ku ranskan kokeeseen pänttäämistä ja seki on näyttäny olevan ihan turhaa ku mun päähän ei oo vissiin jääny yhtään mitään. Mä oon muuten tullu siihen tulokseen, et muistan aina sellaset asiat mitä ei tarttis muistaa ja se on etenki koetilanteissa huono juttu.

Mun piti tilata gt:ltä farkut semmoset just unelmat ja päätinki tilata ne sit sen jälkeen ku olin käyny suihkussa. No sitku tulin suihkusta niin tottakai se mun koko oli just sit loppunu ja eihän siellä tietenkään ollut ku yhet  toiset vähän samanlaiset, mut eihän niistäkään toki ollu kokoja. Mut sit löysin semmoset ihan kivat (kalliimmat kyl), mut sit se sivu rupes toki tökkimään ni jäi neki farkut tilaamatta hmph. No täytyy kattoo jos huomenna sit onnistuis ja olis kokojaki jäljellä. Ompas tympiintyneen kuulosta, mut toivottavasti ymmärätte.

Nyt jatkan lukemista ja katon bb:n heips.(:
Ainiin, pahoittelen, et joka postauksessa on aivan samanlainen teinipeili kuva, mut ne vaan on nii
helppoja ottaa. :d Mut yritän vähentää niitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti