1.11.2011

!

Mun tuli kauhee tarve tulla kirjottaa jotain, vaikka mulla ei edes ole mitään kummosta asiaa.
Tää viikko on lähteny ihan kivasti käyntiin, vaikka koulu onki ollu aika stressaavaa. Ja sitku huomen on vielä joku matikkakilpailu missä en todennäkösesti tuu sit pärjää millään, jos se on yhtään samanlainen ku ne aikasempien vuosien joita nähtiin eilen ja tänään matikantunnil :D. Mut joo kaipa se nyt jotenki menee ja vaikkei meniskää ni ei se nyt maailmaa kaada, sillä mitäs mä sille voin jos oon paska matikassa? (:
Mut nyt kattelen bb:n loppuun ja meen sitten nukkumaan heips.
ps. En toki nauranu, ku kattelin et tänne mun blogiin on löydetty Jari Sillanpää
hakusanalla :Dd

1 kommentti:

  1. Sulla on aivan ihana blogi, pakko vihdoin sanoa :-) tykkään kans kamalasti sun tyylistä. ihanaa syksyä sinulle =)

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista